Krachtbron
Ducati Desmosedici Stradale V4
– 16 desmodromisch bediende kleppen
– vloeistofkoeling
– elliptische gasklephuizen
– ride-by-wire
– ‘twin pulse’ ontstekingsvolgorde
– contra-roterende krukas
– 1.103 cc
– 158,5 kW (215,5 pk) @ 13.000 tpm
– 123,6 Nm @ 9.500 tpm
Rijwielgedeelte
– aluminium monocoque hoofdframe
– aluminium buizen achterframe
– Öhlins NPX25/30 upside-down voorvork
– Öhlins stuurdemper
– Öhlins TTX36 monoschokdemper achter
– enkelzijdige aluminium achterbrug
– Marchesini gesmeed lichtmetaal velgen
– Pirelli Diablo Supercorsa SP banden
– Brembo Stylema monobloc remklauwen
Uitrusting
– 5 inch TFT kleurenscherm
– quick adjustment stuurknoppen
– volledige LED verlichting
– zelfuitschakelende richtingaanwijzers
– automatische bandencalibratie
– lithium-ion accu
– racestijl-handvatten
Systemen
– Riding Modes
– Power Modes
– Cornering ABS EVO
– Ducati Traction Control (DTC) EVO 3
– Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
– Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
– Ducati Power Launch (DPL)
– Ducati Slide Control (DSC)
– Engine Brake Control (EBC) EVO 2
– Daytime Running Light (DRL)
– Ducati Electronic Suspension (DES) EVO
– Öhlins Smart EC 2.0 veringbesturing